Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6870| Назва: | Психологічні аспекти шкільного булінгу | 
| Автори: | Карпинець, В. О. | 
| Ключові слова: | шкільний булінг прояви шкільного булінгу формування колективу | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | МДУ | 
| Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: теоретично обґрунтувати те емпірично дослідити психологічні аспекти шкільного булінгу. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні засади булінгу у сучасній психологічній літературі; 2. Розкрити психологічні аспекти булінгу серед дітей молодшого шкільного віку; 3. Емпірично дослідити особливості прояву шкільного булінгу серед учнів початкових класів. | 
| Опис: | Карпинець В. О. Психологічні аспекти шкільного булінгу [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" / В. О. Карпинець ; наук.кер. О.Б. Орос. – Мукачево : МДУ, 2019. – 55 с. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6870 | 
| Розташовується у зібраннях: | Untitled | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Psychological _aspects_ of _school_ bullying.pdf | Психологічні аспекти шкільного булінгу [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.030103"Практична психологія" | 692.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

