Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849
Название: Соціально-педагогічні аспекти діяльності віртуальних університетів у європейському освітньому просторі
Авторы: Лук’янова, Лариса Борисівна
Товканець, Ганна Василівна
Сотська, Галина Іванівна
Тринус, Олена Володимирівна
Ключевые слова: віртуальний університет
європейський освітній простір
університетська освіта
Дата публикации: 2019
Издательство: Київ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто освітньо-педагогічні аспекти діяльності віртуальних університетів у європейському освітньому просторі. Досліджено історичну ретроспективу розвитку технологій відкритого й дистанційного навчання в європейських країнах. Проаналізовано роль комп’ютерних і телекомунікаційних технологій у розвитку університетської освіти. Підкреслено, що віртуальна освіта сприяє розвитку якісно нового за змістовими характеристиками спілкування, у контексті якого формується символічний образ сучасної особистості. З’ясовано, що віртуальний університет – це корпоративний навчальний центр, некомерційна державна освітня установа, яка функціонує з метою забезпечення багатовекторної, багатонаціональної та міжнародної навчальної співпраці на основі дистанційного навчання. Це надає можливість студентам отримати освітній досвід та відповідну підтримку частково або повністю онлайн. Проаналізовано напрями використання систем віртуальної освіти в міжнародній практиці. Наведено приклади діяльності навчальних закладів, яка ґрунтується: на використанні інтернет-технологій, інтернет-ресурсів як внутрішнього комунікаційного середовища, поєднанні традиційних форм навчання з технологічними інтернет-нововведеннями. Підкреслено, що в умовах ефективного здійснення та поширення в розвинених країнах світу віртуалізації системи навчання розпочато діяльність щодо створення віртуальних університетів в Україні. Зроблено висновок, що інформаційне суспільство забезпечує активізацію ресурсів, які були незалежні від попередньої соціокультурної парадигми, що вимагає переходу до віртуального способу передачі, освіти, зберігання інформації в усіх сферах людської діяльності. Суб’єктивна потреба у віртуальних способах передавання, інтеріоризації,використання та зберігання інформації в усіх сферах людської діяльності, включно й сфері освіти, визначається необхідністю технічної інтеграції або диференціації концептуального і технологічного моделювання діяльності людини. Ці процеси своєю чергою уможливлюють реалізацію дій і явищ мікро- і макросвіту у великому діапазоні реального часу й простору, сприяють віртуалізації культури і вираженню в образносимволічній формі норм, ідеалів, цінностей.
Описание: Лук’янова Л. Б. Соціально-педагогічні аспекти діяльності віртуальних університетів у європейському освітньому просторі / Л. Б. Лук’янова, Г. В. Товканець, Г. І. Сотська, О. В. Тринус // Information Technologies and Learning Tools : електронний журнал. – Київ, 2019. – Том 72. Випуск 4. – С. 14-25
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6849
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Socio-pedagogical_aspects_of_virtual_universities_in_the_European_educational_space.pdfСоціально-педагогічні аспекти діяльності віртуальних університетів у європейському освітньому просторі707.1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.