Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6718
Назва: Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів
Автори: Богдан, М.В.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, практичний
комунікативний
готовність
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються наукові підходи до проблеми професійної компетентності майбутніх учителів до формування природознавчої компетентності молодших школярів. Автори описують компоненти готовності: мотиваційний, когнітивний, практичний, комунікативний та вказують на важливості їх комплексного забезпечення.
Опис: Богдан М.В. Компоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів / М.В. Богдан, М.І. Кузьма-качур // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С. 16-20
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6718
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Components_of_readiness_of_future_primary_school_teachers_to_form_natural_science_competence_of_junior_schoolchildren.pdfКомпоненти готовності майбутніх вчителів початкової школи до формування природознавчої компетентності молодших школярів971.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.