Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6709
Назва: Використання орігамі в процесі конструктивної діяльності дошкільників
Автори: Синичка, Є.Б.
Микуліна, Антоніна Костянтинівна
Ключові слова: орігамі
конструювання
вироби з паперу
розвиток дитини
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті охарактеризовано орігамі як вид мистецтва, розкрита його роль на розвиток особистості дітей дошкільного віку. Також проаналізовані наукові дослідження з даної проблеми та розкрита особливість використання роботи з папером в техніці орігамі в процесі конструктивної діяльності з дітьми старшого дошкільного віку в дошкільному закладі.
Опис: Синичка Є.Б. Використання орігамі в процесі конструктивної діяльності дошкільників / Є.Б. Синичка, А.К. Микуліна // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип.1(5). – С.139-144
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6709
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ use_ of_ origami_ in_ the_process_ of_ constructive_ activities_of_ preschoolers_.pdfВикористання орігамі в процесі конструктивної діяльності дошкільників996.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.