Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6590
Назва: Витрати на маркетингові комунікації в структурі звітності підприємства
Автори: Заяць, О. Є.
Нестерова, Світлана Василівна
Ключові слова: маркетингові комунікації
розвиток підприємства
управління підприємством
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Заяць О. Є. Витрати на маркетингові комунікації в структурі звітності підприємства / О. Є. Заяць, С. В. Нестерова // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С.305-306
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6590
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Expenditures_on_marketing_communications_in_the_reporting_structure_of_the_enterprise.pdfВитрати на маркетингові комунікації в структурі звітності підприємства897.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.