Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6555
Название: Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Бобинець, С.
Ключевые слова: рекламні заходи
реклама
ефективність реклами
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О. В. Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства / О. В. Гаврилець, С. Бобинець // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С.287-288
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6555
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Evaluation_of_the_effectiveness_of_advertising_activities_of_the_enterprise.pdfОцінка ефективності рекламних заходів підприємства897.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.