Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6555
Title: Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Бобинець, С.
Keywords: рекламні заходи
реклама
ефективність реклами
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Гаврилець О. В. Оцінка ефективності рекламних заходів підприємства / О. В. Гаврилець, С. Бобинець // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 травня 2020 р., Мукачево / Ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2020. – С.287-288
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6555
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Evaluation_of_the_effectiveness_of_advertising_activities_of_the_enterprise.pdfОцінка ефективності рекламних заходів підприємства897.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.