Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6487
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна | - |
dc.contributor.author | Кончович, Катерина Тиберіївна | - |
dc.contributor.author | Мартин, Наталя Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-22T09:37:12Z | - |
dc.date.available | 2020-05-22T09:37:12Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6487 | - |
dc.description | Липчанко-Ковачик О. В. До проблеми лінгвистичної обдарованості бакалаврів-філологів / О. В. Липчанко-Ковачик, К. Т. Кончович, Н. В. Мартин // Інноваційна педагогіка. - Випуск 22. Т. 2. 2020р. - С. 100-103 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття розкриває сутність і значущість лінгвістичної обдарованості та специфіку її формування у бакалаврів-філологів. Упродовж більш як столітнього періоду навчання обдарованих завжди перебувало у центрі уваги багатьох теоретиків і практиків. За цей час вирізнялися етапи підвищеного інтересу до цієї проблеми та пошуку нових шляхів вирішення назрілих питань в обґрунтуванні сутності обдарованості та визначенні її структурних компонентів. Перед сучасною вищою школою постало завдання максимального розкриття і розвитку потенціалу кожної особистості, формування молодої людини як суб’єкта соціального та професійного життя, підготовки її до самовдосконалення, самовизначення та самореалізації. Ці завдання актуалізують проблему спеціальної підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми як напряму професійної підготовки майбутнього вчителя та післядипломної освіти педагогів. Саме тому велика увага приділяється вдосконаленню педагогічної майстерності та розвитку педагогічної обдарованості кожного педагога. Це спонукало педагогів і психологів до формування визначень лінгвістичної обдарованості, побудови її структури і, як наслідок, обґрунтування теорії та практики навчання лінгвістично обдарованих учнів і студентів завдяки такій орієнтації навчального процесу (колективній комунікативній діяльності студентів у навчальному процесі та створенні ситуацій успіху; формуванні суб’єкт-суб’єктних відносин між викладачем і студентом у процесі навчання, систематичному іншомовному спілкуванні в підсистемах «студент – викладач», «студент – студент», «студент – учень», «викладач – викладач», а також із носіями іноземної мови у типових сферах побутової діяльності та комунікативних ситуаціях, спрямованих на міжкультурну комунікацію; організації навчального процесу студентів у єдності аудиторних і позааудиторних занять з орієнтацією на активну самостійну роботу студентів з іноземної мови) уможливлює створення іншомовного комунікативного середовища, що сприяє формуванню лінгвістичної обдарованості бакалаврів-філологів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | обдарованість | en_US |
dc.subject | лінгвістична обдарованість | en_US |
dc.subject | мотивованість | en_US |
dc.subject | лінгвістичні уміння | en_US |
dc.subject | діагностика | en_US |
dc.title | До проблеми лінгвистичної обдарованості бакалаврів-філологів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TO_ THE_ PROBLEM_ OF_ LINGUISTIC_ GIFTEDNESS.pdf | До проблеми лінгвистичної обдарованості бакалаврів-філологів | 599.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.