Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6433
Назва: Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії
Автори: Шутка, Наталія Сергіївна
Вагерич, Наталія Сергіївна
Ключові слова: готовность майбутнього вчителя
початкова школа
діалогічна взаємодія
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи: обгрунтувати педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діалогічної взаємодії. Відповідно до предмета й мети дослідження сформульовано комплекс завдань: 1. Здійснити бібліографічний аналіз проблеми формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. 2. Визначити сутність і значення діалогічної взаємодії у системі професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. 3. Схарактеризувати педагогічні умови формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. 4. Експериментально перевірити ефективність змодельованої системи формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів.
Опис: Шутка (Вагерич) Н. С. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Н. С. Шутка (Вегерич); наук.кер. Г. В. Товканець. - Мукачево: МДУ, 2019. – 108с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6433
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation _of _readiness _of_ the_ future_ primary_ school_ teacher_ for _dialogical_ interaction.pdfФормування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"580.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.