Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6433| Title: | Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії | 
| Authors: | Шутка, Наталія Сергіївна Вагерич, Наталія Сергіївна | 
| Keywords: | готовность майбутнього вчителя початкова школа діалогічна взаємодія | 
| Issue Date: | 2019 | 
| Publisher: | МДУ | 
| Abstract: | Мета дипломної роботи: обгрунтувати педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діалогічної взаємодії. Відповідно до предмета й мети дослідження сформульовано комплекс завдань: 1. Здійснити бібліографічний аналіз проблеми формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. 2. Визначити сутність і значення діалогічної взаємодії у системі професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. 3. Схарактеризувати педагогічні умови формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. 4. Експериментально перевірити ефективність змодельованої системи формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів. | 
| Description: | Шутка (Вагерич) Н. С. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Н. С. Шутка (Вегерич); наук.кер. Г. В. Товканець. - Мукачево: МДУ, 2019. – 108с. | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6433 | 
| Appears in Collections: | Untitled | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Formation _of _readiness _of_ the_ future_ primary_ school_ teacher_ for _dialogical_ interaction.pdf | Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 580.48 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

