Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6433| Title: | Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії |
| Authors: | Шутка, Наталія Сергіївна Вагерич, Наталія Сергіївна |
| Keywords: | готовность майбутнього вчителя початкова школа діалогічна взаємодія |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | МДУ |
| Abstract: | Мета дипломної роботи: обгрунтувати педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до діалогічної взаємодії. Відповідно до предмета й мети дослідження сформульовано комплекс завдань: 1. Здійснити бібліографічний аналіз проблеми формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. 2. Визначити сутність і значення діалогічної взаємодії у системі професійнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. 3. Схарактеризувати педагогічні умови формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. 4. Експериментально перевірити ефективність змодельованої системи формування готовності до діалогічної взаємодії майбутніх педагогів. |
| Description: | Шутка (Вагерич) Н. С. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / Н. С. Шутка (Вегерич); наук.кер. Г. В. Товканець. - Мукачево: МДУ, 2019. – 108с. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6433 |
| Ebben a gyűjteményben: | Untitled |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| Formation _of _readiness _of_ the_ future_ primary_ school_ teacher_ for _dialogical_ interaction.pdf | Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до діалогічної взаємодії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 580.48 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!