Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6428| Title: | Підготовка дітей до школи як педагогічна проблема в теорії і практиці вітчизняної педагогіки | 
| Authors: | Чурман, Варвара Степанівна | 
| Keywords: | підготовка дітей до школи педагогічна проблема теорія і практика вітчизняна педагогіка | 
| Issue Date: | 2019 | 
| Publisher: | МДУ | 
| Abstract: | Мета дослідження - виявити й систематизувати теоретичні надбання та узагальнити практичний досвід підготовки дітей до шкільного навчання в історії вітчизняної педагогіки, розкрити можливості використання здобутків минулого в сучасних умовах. Відповідно до мети дослідження визначено його основні завдання: 1. Охарактеризувати понятійно-категоріальний апарат дослідження проблеми підготовки дітей до школи. 2. Дослідити соціально-історичні та педагогічні передумови становлення й розвитку теоретичних ідей і практики підготовки дітей до шкільного навчання у вітчизняній педагогічній думці. 3. Визначити можливості творчого використання накопиченого прогресивного історико-педагогічного досвіду для модернізації процесу підготовки дітей до навчання в школі в сучасних умовах. | 
| Description: | Чурман В. С. Підготовка дітей до школи як педагогічна проблема в теорії і практиці вітчизняної педагогіки [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / В. С. Чурман; наук.кер. Т. О. Атрощенко. – Мукачево: МДУ, 2019. – 100с. | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6428 | 
| Appears in Collections: | Untitled | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Preparing_ children_ for _school _as_ a_ pedagogical _problem_ in_ the _theory_ and_ practice _of _domestic _pedagogy.pdf | Підготовка дітей до школи як педагогічна проблема в теорії і практиці вітчизняної педагогіки [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" | 599.3 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

