Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/63
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2007-07-19T11:24:55Z-
dc.date.available2007-07-19T11:24:55Z-
dc.date.issued2014-11-20-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/63-
dc.description.abstractОптимізація навчального спілкування з метою стимулювання актуальних і потенційних можливостей особистості як суб’єкта власної життєтворчості належить до пріоритетних напрямів сучасного етапу розвитку педагогічної психології. Під час розгляду проблеми спілкування ставилася мета, спираючись на загальні методологічні принципи, узагальнити і типізувати безліч розробок, проаналізувати соціальні процеси і явища комунікації (спілкування). Показово, що навчальне спілкування, у якому реалізуються здатності вчителя до взаємин з учнями, має на меті актуалізацію відношень - перетворення потенційного в кожній людині в актуальне і що використається як надбання культури. Особливу роль у цьому процесі відіграють інноваційні педагогічні технології, які не тільки сприяють успішному засвоєнню учнем навчальної інформації, але і розвивають у вчителя здібності до навчального спілкування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКиївen_US
dc.titleРозвиток здібностей вчителя до навчального спілкування за допомогою дидактичних технологійen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розв.здібн.вчит..pdfРозвиток здібностей вчителя до навчального спілкування за допомогою дидактичних технологій571.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.