Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/63
Назва: Розвиток здібностей вчителя до навчального спілкування за допомогою дидактичних технологій
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Дата публікації: 20-лис-2014
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): Оптимізація навчального спілкування з метою стимулювання актуальних і потенційних можливостей особистості як суб’єкта власної життєтворчості належить до пріоритетних напрямів сучасного етапу розвитку педагогічної психології. Під час розгляду проблеми спілкування ставилася мета, спираючись на загальні методологічні принципи, узагальнити і типізувати безліч розробок, проаналізувати соціальні процеси і явища комунікації (спілкування). Показово, що навчальне спілкування, у якому реалізуються здатності вчителя до взаємин з учнями, має на меті актуалізацію відношень - перетворення потенційного в кожній людині в актуальне і що використається як надбання культури. Особливу роль у цьому процесі відіграють інноваційні педагогічні технології, які не тільки сприяють успішному засвоєнню учнем навчальної інформації, але і розвивають у вчителя здібності до навчального спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/63
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розв.здібн.вчит..pdfРозвиток здібностей вчителя до навчального спілкування за допомогою дидактичних технологій571.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.