Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6388
Title: Сучасні концепції маркетингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу
Authors: Гоблик-Маркович, Надія Михайлівна
Ільтьо, Тетяна Іванівна
Зозулич, К.О.
Keywords: маркетинг
готельно-ресторанний бізнес
концепція маркетингу
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Гоблик-Маркович Н.М. Сучасні концепції маркетингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу / Н.М. Гоблик-Маркович, Т.І. Ільтьо, К.О. Зозулич // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинност в умовах інтеграційних процесів:тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020.- С. 60-62
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6388
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modern_marketing_concepts_in_the_hotel_and_restaurant_business.pdfСучасні концепції маркетингу у сфері готельно-ресторанного бізнесу1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.