Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6384
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorРубіш, Марина Андріївна-
dc.date.accessioned2020-05-14T05:52:56Z-
dc.date.available2020-05-14T05:52:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6384-
dc.descriptionРубіш М.А. Особливості обслуговування споживачів закладами ресторанного господарства в умовах епідемії / М.А. Рубіш // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинност в умовах інтеграційних процесів:тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020.- С. 51en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectобслуговування споживачівen_US
dc.subjectумови епідеміїen_US
dc.subjectавтоматизація кафеen_US
dc.titleОсобливості обслуговування споживачів закладами ресторанного господарства в умовах епідеміїen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Features_of_customer_service_by_restaurants_in_an_epidemic.pdfОсобливості обслуговування споживачів закладами ресторанного господарства в умовах епідемії1.01 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!