Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6358| Название: | Методичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі | 
| Авторы: | Товт, Вікторія Михайлівна | 
| Ключевые слова: | методичні підходи навчальне середовище початкова школа | 
| Дата публикации: | 2019 | 
| Издательство: | МДУ | 
| Краткий осмотр (реферат): | Мета дослідження полягає в обґрунтуванні методичних аспектів підготовки вчителя початкової школи до моделювання навчального середовища. Для досягнення мети дослідження сформульовано такі завдання: - розкрити проблему формування та розвитку освітнього середовища сучасного закладу освіти; - обґрунтувати актуальність поглядів В.Сухомлинського щодо особистісно-орієнтованого освітнього середовища початкової школи; - систематизувати вимоги до безпечного освітнього середовища сучасної школи; - схарактеризувати особливості моделювання навчального середовища сучасної початкової школи та визначити й обґрунтувати методичні аспекти підготовки педагога до моделювання навчального середовища для учнів початкових класів. | 
| Описание: | Товт В. М. Методичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / В. М. Товт; наук.кер. Т. І. Бондар. - Мукачево: МДУ, 2019. – 74с. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6358 | 
| Располагается в коллекциях: | Untitled | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Methodical _approaches _to_ the_ formation_ of_ the_ learning_ environment_ in _primary_ school.pdf | Методичні підходи до формування навчального середовища у початковій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 672.21 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

