Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6357
Название: Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем
Авторы: Тиглі, Катерина Ярославівна
Ключевые слова: пізнавальна активность дітей
дошкільний вік
спілкування з вихователем
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні психологічних особливостей розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в залежності від стилю спілкування вихователя з ними. Предмет дослідження - психологічні особливості розвитку пізнавальної активності дітей-дошкільників у спілкуванні з вихователем. Для досягнення мети дослідження були поставлені та послідовно розв’язані такі завдання: 1. Здійснити теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми пізнавальної активності особистості та особливостей її розвитку в дошкільному віці. 2. Визначити критерії та показники розвитку пізнавальної активності дітей молодшого та старшого дошкільного віку. 3. Експериментально перевірити вплив стилю спілкування вихователів з дітьми дошкільного віку на прояви їх пізнавальної активності.
Описание: Тиглі К. Я. Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / К. Я. Тиглі; наук.кер. Н. І. Черепаня – Мукачево : МДУ, 2019. – 82с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6357
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Development _of _cognitive _activity_ of_ preschool_ children_ in _communication_ with_the_ educator.pdfРозвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку у спілкуванні з вихователем [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"624.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.