Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335
Назва: Використання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Діденко, В. М.
Ключові слова: паблік рілешнз
маркетингові програми
ринок
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О. В. Використання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку / О. В. Гаврилець, В. М. Діденко // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 року / гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2016. – С.272-273
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6335
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_use_of_public_relations_in_marketing_programs_to_promote_goods_and_services_in_the_market.pdfВикористання паблік рілешнз в маркетингових програмах просування товарів і послуг на ринку655.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.