Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБочко, Олена Юріївна-
dc.date.accessioned2020-05-12T16:29:33Z-
dc.date.available2020-05-12T16:29:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6330-
dc.descriptionБочко О. Ю. Сутність та перспективи розвитку соціального маркетингу / О. Ю. Бочко // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 року / гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2016. – С.265-266en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectсоціальний маркетингen_US
dc.subjectрозвиток маркетингуen_US
dc.subjectперспективи маркетингуen_US
dc.titleСутність та перспективи розвитку соціального маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_essence_and_prospects_of_social_marketing.pdfСутність та перспективи розвитку соціального маркетингу688.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.