Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6330
Назва: Сутність та перспективи розвитку соціального маркетингу
Автори: Бочко, Олена Юріївна
Ключові слова: соціальний маркетинг
розвиток маркетингу
перспективи маркетингу
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Бочко О. Ю. Сутність та перспективи розвитку соціального маркетингу / О. Ю. Бочко // Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-20 травня 2016 року / гол. ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2016. – С.265-266
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6330
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_essence_and_prospects_of_social_marketing.pdfСутність та перспективи розвитку соціального маркетингу688.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.