Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоман, Андріана Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-05-12T13:13:27Z-
dc.date.available2020-05-12T13:13:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6321-
dc.descriptionРоман А. В. Дидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / А. В. Роман; наук.кер. М. В. Горват. - Мукачево: МДУ, 2019. – 93с.en_US
dc.description.abstractМетою дослідження є визначення й теоретичне обґрунтування дидактичних умов, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі навчання. Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження: 1. Розкрити на основі вивчення й аналізу філософської і психологопедагогічної літератури теоретичні підходи до аналізу самооцінки. 2. З’ясувати можливості спільної навчальної діяльності у формуванні самооцінки молодших школярів. 3. Визначити та обґрунтувати дидактичні умови, що сприяють формуванню самооцінки молодших школярів у процесі їхнього навчання. 4. Експериментально перевірити вплив визначених дидактичних умов на процес формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectдидактичні умовиen_US
dc.subjectформування самооцінкиen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.titleДидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльностіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Didactic _conditions_ for_ the_formation_ of_self-esteem _of_ junior_students_ in _educational_ activities.pdfДидактичні умови формування самооцінки молодших школярів у навчальній діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"625.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.