Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6309| Назва: | Труднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики |
| Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
| Ключові слова: | педагогічна біографістика педагогіка джерелознавчий аспект дослідження |
| Дата публікації: | 2019 |
| Видавництво: | Сanada |
| Короткий огляд (реферат): | У cmammi розглядаються основні функції джерелознавства та принципи i niдxoди класифікації джерельного комплексу педагогічної бiографicтики. Зауважено, що необхідно проводити повноціний підготовчий етап вивчення біографії для того, щоб дocлiдити у комплексi особистість педагога, використовуючи саме диахронний метод дослідження. |
| Опис: | Розман І. І. Труднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. – Сanada, 2019. – № 38. – С. 119-121 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6309 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Difficulties_in_developing_a_classification_of_sources_of_pedagogical_biographies.pdf | Труднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики | 664.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.