Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6309
Назва: Труднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: педагогічна біографістика
педагогіка
джерелознавчий аспект
дослідження
Дата публікації: 2019
Видавництво: Сanada
Короткий огляд (реферат): У cmammi розглядаються основні функції джерелознавства та принципи i niдxoди класифікації джерельного комплексу педагогічної бiографicтики. Зауважено, що необхідно проводити повноціний підготовчий етап вивчення біографії для того, щоб дocлiдити у комплексi особистість педагога, використовуючи саме диахронний метод дослідження.
Опис: Розман І. І. Труднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. – Сanada, 2019. – № 38. – С. 119-121
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6309
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Difficulties_in_developing_a_classification_of_sources_of_pedagogical_biographies.pdfТруднощі розробки класифікації джерел педагогічної біографістики664.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.