Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6280
Назва: Сутність, завдання та інструменти екологічного маркетингу регіону
Автори: Маляр, Д. М.
Феєр, Оксана Валеріївна
Ключові слова: екологічний маркетинг
маркетинг регіону
маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Маляр Д. М. Сутність, завдання та інструменти екологічного маркетингу регіону / ДМ. Маляр, О. В. Феєр // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.313-315
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6280
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_essence_tasks_and_tools_of_ecological_marketing_of_the_region.pdfСутність, завдання та інструменти екологічного маркетингу регіону734.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.