Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6275| Title: | Нетрадиційні форми та методи навчання в початковій школі як рушійні сили освітніх інновацій | 
| Authors: | Пашкуляк, Марія-Магдалина Анатоліївна | 
| Keywords: | нетрадиційні форми  навчання методи навчання початкові школи освітні інновації | 
| Issue Date: | 2019 | 
| Publisher: | МДУ | 
| Abstract: | Мета дослідження полягає у визначенні та встановлені нетрадиційних методів та форм навчання у початковій школі, як рушійної сили освітніх технологій. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати психолого-педагогічні дослідження сутності та ролі інноваційних технологій у розвитку сучасної освіти. 2. Класифікувати і характеризувати нестандартні уроки за педагогічними технологіями. 3. Визначити відмінності нестандартних уроків від традиційних та форми і методи навчання відповідно до НУШ. 4. Дослідити напрямки організації діяльності вчителя під час реалізації інноваційного підходу у навчанні молодших школярів. 5. Проаналізувати методику проведення нестандартних уроків у початковій школі. | 
| Description: | Пашкуляк М.-М. А. Нетрадиційні форми та методи навчання в початковій школі як рушійні сили освітніх інновацій [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / М.-М. А. Пашкуляк ; наук.кер. Л. М. Фенчак. - Мукачево: МДУ, 2019. – 83с. | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6275 | 
| Appears in Collections: | Untitled | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Non-traditional _forms_ and_methods_of _teaching_ in_ primary _school _as_ the _driving _force_ of _educational_ innovations.pdf | Нетрадиційні форми та методи навчання в початковій школі як рушійні сили освітніх інновацій [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" | 578.82 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

