Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6266
Title: Формування моральних якостей особистості дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку
Authors: Онисько, К. І.
Keywords: формування моральних якостей
особистості дітей
старший дошкільний вік
молодший шкільний вік
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов та методів оптимізації процесу морального виховання старших дошкільників і молодших школярів. Відповідно до мети й гіпотези визначено завдання дослідження: 1. З’ясувати стан розроблення проблеми у педагогічній теорії й практиці, визначити сутність понять «впевненість у собі», «впевнена поведінка» старшого дошкільника та молодшого школяра. 2. Визначити і схарактеризувати компоненти, критерії, показники й виявити рівні сформованості у досліджуваних упевненості в собі як базової якості особистості. 3. Виявити і обґрунтувати педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у досліджуваних п’яти-десяти років упевненості в собі та експериментально перевірити їх ефективність. 4. Розробити методичні рекомендації виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.
Description: Онисько К. І. Формування моральних якостей особистості дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / К. І. Онисько; наук.кер. О. М. Пинзеник . – Мукачево : МДУ, 2019. – 95с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6266
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation _of _moral _qualities _of _the_ personality _of _children_ of _senior _preschool _and _primary_ school _age.pdfФормування моральних якостей особистості дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"613.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.