Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6246
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМогіш, А. А.-
dc.date.accessioned2020-05-07T21:26:43Z-
dc.date.available2020-05-07T21:26:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6246-
dc.descriptionМогіш А. А. Вплив стилю керівництва на соціально-психологічний клімат педагогічного колективу [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» /А. А. Могіш ; наук.кер. В. М. Тягур. – Мукачево : МДУ, 2019. – 88с.en_US
dc.description.abstractМета роботи полягає в науковому обґрунтуванні та розробці педагогічних умов і технологій формування стилю керівництва та соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі. Завдання роботи: – дати характеристику теоретичним основам управління педагогічними колективом; - визначити критерії формування позитивного соціально-психологічного клімату педагогічного колективу; - визначити структуру позитивного соціально-психологічного клімату педагогічного колективу та роль керівника в формуванні цього процесу; - провести аналіз соціально-психологічного клімату в педагогічному колективі та запропонувати соціально-психологічного тренінг що до його вдосконалення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectвплив стилю керівництваen_US
dc.subjectсоціально-психологічний кліматen_US
dc.subjectпедагогічний колективen_US
dc.titleВплив стилю керівництва на соціально-психологічний клімат педагогічного колективуen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ influence _of_ leadership_style_ on_ the_ socio-psychological_ climate _of _the_ teaching_ staff.pdfВплив стилю керівництва на соціально-психологічний клімат педагогічного колективу [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки»564.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.