Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6237
Title: Формування культури спілкування у здобувачів початкової освіти на уроках української мови
Authors: Лешанич, Мар`яна Юріївна
Keywords: культура спілкування
початкова освіта
уроки української мови
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження – на основі теоретичного аналізу проблеми дослідження та узагальнення педагогічного досвіду обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність системи вправ як засобу формування культури спілкування у здобувачів початкової освіти на уроках української мови. Відповідно до мети визначено основні завдання дослідження: 1) на основі аналізу наукової літератури уточнити структуру й зміст поняття «культура спілкування»; 2) проаналізувати психолого-педагогічні аспекти формування культури спілкування молодших школярів та зміст програми мовно-літературної галузі (українська мова) в контексті досліджуваної проблеми; 3)з’ясувати стан сформованості навичок культури спілкування молодших школярів у шкільній практиці; 4) укласти систему вправ та визначити умови, які сприяють успішному їх застосуванню для формування культури спілкування учнів початкових класів на уроках української мови, апробувати їх в процесі експериментального навчання.
Description: Лешанич М. Ю. Формування культури спілкування у здобувачів початкової освіти на уроках української мови [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / М. Ю. Лешанич; наук.кер. О. М. Фенцик. - Мукачево: МДУ, 2019. – 83с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6237
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_ of_ communication_ culture_ in _primary_ school _students_ in _Ukrainian_ language_ lessons.pdfФормування культури спілкування у здобувачів початкової освіти на уроках української мови [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.