Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2017-12-09T10:25:18Z-
dc.date.available2017-12-09T10:25:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/621-
dc.descriptionМаркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»/ Укладач: О. В. Гаврилець. - Мукачево : МДУ, 2017. - 55 с.en_US
dc.description.abstractМетодичні рекомендації містять пояснювальну записку, тематичний план, методичні рекомендації до вивчення тем з дисципліни «Маркетинг», питання для підготовки до контрольної роботи, практичні завдання, види і способи проведення поточного та підсумкового контролю, а також список літератури, рекомендованої для підготовки та виконання контрольної роботи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleМаркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»en_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Havrylets' Marketynh 2017r..pdfМаркетинг1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.