Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/621
Назва: Маркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, тематичний план, методичні рекомендації до вивчення тем з дисципліни «Маркетинг», питання для підготовки до контрольної роботи, практичні завдання, види і способи проведення поточного та підсумкового контролю, а також список літератури, рекомендованої для підготовки та виконання контрольної роботи.
Опис: Маркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»/ Укладач: О. В. Гаврилець. - Мукачево : МДУ, 2017. - 55 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/621
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Havrylets' Marketynh 2017r..pdfМаркетинг1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.