Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/621
Название: Маркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: маркетинг
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, тематичний план, методичні рекомендації до вивчення тем з дисципліни «Маркетинг», питання для підготовки до контрольної роботи, практичні завдання, види і способи проведення поточного та підсумкового контролю, а також список літератури, рекомендованої для підготовки та виконання контрольної роботи.
Описание: Маркетинг: методичні рекомендації до виконання контрольних робіт з дисципліни для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 6.140103 «Туризм»/ Укладач: О. В. Гаврилець. - Мукачево : МДУ, 2017. - 55 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/621
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Havrylets' Marketynh 2017r..pdfМаркетинг1.18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.