Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6217
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2020-05-07T09:34:09Z-
dc.date.available2020-05-07T09:34:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6217-
dc.descriptionЧучка І. М. Муніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування / І. М. Чучка // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.220-221en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмуніципальний маркетингen_US
dc.subjectмісцеве самоврядуванняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleМуніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Municipal_marketing_as_a_necessary_component_of_a_modern_mechanism_of_local_self-government.pdfМуніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування710.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.