Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6217
Название: Муніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування
Авторы: Чучка, Іван Михайлович
Ключевые слова: муніципальний маркетинг
місцеве самоврядування
маркетинг
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Описание: Чучка І. М. Муніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування / І. М. Чучка // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.220-221
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6217
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Municipal_marketing_as_a_necessary_component_of_a_modern_mechanism_of_local_self-government.pdfМуніципальний маркетинг - як необхідна складова сучасного механізму місцевого самоврядування710.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.