Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6192
Title: Формування естетичного світосприймання майбутніх вихователів дітей дошкільного віку у процесі вивчення природи рідного краю
Authors: Криж, Я. Є.
Keywords: майбутні вихователі
діти дошкільного віку
вивчення природи рідного краю
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці сутності, структури активної екологічної позиції студентів, педагогічних умов, що забезпечують ефективність її формування. У відповідності з метою і гіпотезою визначені завдання дослідження: 1. З’ясувати стан проблеми в теорії та педагогічній практиці. 2. Уточнити сутність поняття «активна екологічна позиція» та з’ясувати структуру цього особистісного утворення. 3. Визначити критерії та показники сформованості активної екологічної позиції студентів. 4. Обґрунтувати педагогічні умови, форми і методи формування активної екологічної позиції студентів педагогічних навчальних закладів. 5. Експериментально перевірити ефективність обґрунтованих педагогічних умов, форм та методів формування активної екологічної позиції у студентів.
Description: Криж Я. Є. Формування естетичного світосприймання майбутніх вихователів дітей дошкільного віку у процесі вивчення природи рідного краю [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / Я. Є. Криж ; наук.кер. О. М. Пинзеник – Мукачево : МДУ, 2019. – 75с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6192
Ebben a gyűjteményben:Untitled

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Formation_of _aesthetic_ worldview _of_ future_ educators_of_ preschool _children_ in_ the_ process _of_studying_ the_ nature_ of_ the_ native _land.pdfФормування естетичного світосприймання майбутніх вихователів дітей дошкільного віку у процесі вивчення природи рідного краю [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта"585.58 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!