Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКормош, Марія Євженівна-
dc.date.accessioned2020-05-05T21:23:37Z-
dc.date.available2020-05-05T21:23:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6154-
dc.descriptionКормош М. Є. Теоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / М. Є. Кормош; наук.кер. О. І. Чекан. - Мукачево: МДУ, 2019. – 77с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження: розробити теоретико-методичні й концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку, що розкриває закономірності розвитку мовлення з позицій комунікативнодіяльнісного, системного та культурологічного підходів. Відповідно до мети дослідження реалізувати такі завдання: 1. Розробити теоретико-методичні та концептуальні положення розвитку зв’язного мовлення дітей у мовленнєво-ігровій діяльності. 2. Виявити взаємозв’язок (інтеракцію) різних видів діяльності (мовленнєва, навчально-мовленнєва, ігрова, комунікативна) у процесі розвитку зв’язного мовлення дітей та вплив мовленнєво-ігрової діяльності на розвиток зв’язного мовлення дітей. 3. Визначити та науково обґрунтувати сутність і структуру понять „мовленнєво-ігрова компетенція”, „мовленнєво-ігрова діяльність”; класифікувати вербальні ігри. 4. Виявити й науково обґрунтувати педагогічні умови ефективного розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в мовленнєвоігровій діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectрозвиток зв'язного мовленняen_US
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуen_US
dc.subjectігрова діяльністьen_US
dc.titleТеоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльностіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical-methodical _and _conceptual_ bases _of_ development _of_ coherent _speech_ of _children _of_ senior_ preschool.pdfТеоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"647.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.