Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6154
Назва: Теоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності
Автори: Кормош, Марія Євженівна
Ключові слова: розвиток зв'язного мовлення
діти старшого дошкільного віку
ігрова діяльність
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: розробити теоретико-методичні й концептуальні засади розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку, що розкриває закономірності розвитку мовлення з позицій комунікативнодіяльнісного, системного та культурологічного підходів. Відповідно до мети дослідження реалізувати такі завдання: 1. Розробити теоретико-методичні та концептуальні положення розвитку зв’язного мовлення дітей у мовленнєво-ігровій діяльності. 2. Виявити взаємозв’язок (інтеракцію) різних видів діяльності (мовленнєва, навчально-мовленнєва, ігрова, комунікативна) у процесі розвитку зв’язного мовлення дітей та вплив мовленнєво-ігрової діяльності на розвиток зв’язного мовлення дітей. 3. Визначити та науково обґрунтувати сутність і структуру понять „мовленнєво-ігрова компетенція”, „мовленнєво-ігрова діяльність”; класифікувати вербальні ігри. 4. Виявити й науково обґрунтувати педагогічні умови ефективного розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в мовленнєвоігровій діяльності.
Опис: Кормош М. Є. Теоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / М. Є. Кормош; наук.кер. О. І. Чекан. - Мукачево: МДУ, 2019. – 77с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6154
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical-methodical _and _conceptual_ bases _of_ development _of_ coherent _speech_ of _children _of_ senior_ preschool.pdfТеоретико-методичні та концептуальні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"647.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.