Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6152
Назва: Управління рекламною діяльністю підприємства - суб'єкта ЗЕД в умовах глобалізації
Автори: Береш, О. Й.
Пугачевська, Катерина Йосипівна
Ключові слова: економіка підприємства
управління рекламною діяльністю
глобалізація
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Береш О. Й. Управління рекламною діяльністю підприємства - суб'єкта ЗЕД в умовах глобалізації / О. Й. Береш, К. Й. Пугачевська // Управління економічними процесами: сучасні реалії і виклики : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2017 р.) / Відповідальний за випуск В. Ф. Проскура. – Мукачево, 2017. – С.77-79
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6152
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_of_advertising_activities_of_the_enterprise_the_subject_of_foreign_economic_activity_in_the_context_of_globalization.pdfУправління рекламною діяльністю підприємства - суб'єкта ЗЕД в умовах глобалізації713.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.