Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6145| Название: | Психологічні умови формування іміджу керівника закладу дошкільної освіти |
| Авторы: | Ільницька, Маріанна Володимирівна |
| Ключевые слова: | психологічні умови формування іміджу керівника заклади дошкільної освіти |
| Дата публикации: | 2019 |
| Издательство: | МДУ |
| Краткий осмотр (реферат): | Мета дослідження: визначити та теоретично обґрунтувати психологічні умови формування іміджу керівника закладу дошкільної освіти. Відповідно до визначеної мети дослідження було поставлено такі завдання дослідження: 1. Визначити сутність та зміст поняття іміджу керівника закладу дошкільної освіти. 2. Проаналізувати сучасну психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження. 3. З’ясувати психологічні фактори та побудувати на цій основі систему роботи щодо створення, корекції і розвитку власного позитивного професійного іміджу керівника закладу дошкільної освіти. 4. Визначити та теоретично обґрунтувати психологічні умови формування іміджу сучасного керівника закладу дошкільної освіти. |
| Описание: | Ільницька М. В. Психологічні умови формування іміджу керівника закладу дошкільної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" / М. В. Ільницька ; наук.кер. О. М. Попович . – Мукачево : МДУ, 2019. – 105с. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6145 |
| Располагается в коллекциях: | Untitled |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Psychological_ conditions_ of_ image_ formation _of _the_ head_ of_ preschool _education_ institution.pdf | Психологічні умови формування іміджу керівника закладу дошкільної освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 "Дошкільна освіта" | 590.77 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.