Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6127
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorДимитрієв, О.-
dc.date.accessioned2020-05-05T03:54:35Z-
dc.date.available2020-05-05T03:54:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6127-
dc.descriptionЧучка І. М. Застосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів / І. М. Чучка, О. Димитрієв // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.149-150en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові лабораторіїen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.titleЗастосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладівen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Application_of_marketing_laboratory_in_the_educational_process_of_higher_educational_institutions.pdfЗастосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів723.51 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!