Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6127
Название: Застосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів
Авторы: Чучка, Іван Михайлович
Димитрієв, О.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові лабораторії
навчальний процес
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Описание: Чучка І. М. Застосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів / І. М. Чучка, О. Димитрієв // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.149-150
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6127
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Application_of_marketing_laboratory_in_the_educational_process_of_higher_educational_institutions.pdfЗастосування маркетингової лабораторії в навчальному процесі вищих навчальних закладів723.51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.