Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123
Titel: Особливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин
Autoren: Зарічна, Олена Володимирівна
Stichwörter: інтернет технології
інтернет-маркетинг
інтернет-відносини
Erscheinungsdatum: 2016
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Зарічна О. В. Особливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин / О. В. Зарічна // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.144-145
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6123
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Features_of_using_Internet_marketing_in_the_formation_of_partnerships.pdfОсобливості використання інтернет-маркетингу у формуванні партнерських взаємовідносин725.67 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.