Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120
Назва: Роль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Ключові слова: маркетинг
роль маркетингу
ринок медичних послуг
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Опис: Бора Н. Ю. Роль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг / Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 24 листопада 2016 року) / Гол. ред. М. В. Реслер. – Мукачево, 2016. – С.138-139
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6120
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_marketin_in_the_formation_and_functioning_of_the_medical_services_market.pdfРоль маркетингу у формуванні та функціонуванні ринку медичних послуг729.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.