Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖовтаній, Антоніна Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-05-04T17:48:01Z-
dc.date.available2020-05-04T17:48:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6114-
dc.descriptionЖовтаній А. С. Умови, шляхи та засоби формування позитивного іміджу закладу освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / А. С. Жовтані ; наук.кер. Т. М. Мочан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 77с.en_US
dc.description.abstractМета роботи дипломної роботи: теоретично обґрунтувати та емпірично визначити детермінанти позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти, на основі сформулювати методологічно вірних шляхів, засобів, педагогічних умов формування позитивного іміджу закладу освіти. Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження: 1. На підставі аналізу сучасного стану проблеми в науковій літературі окреслити сутність базових понять дослідження. 2. Схарактизувати особливості управління процесом формуванням позитивного іміджу сучасного закладу загальної середньої освіти. 3. Визначити технології формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти. 4. Сформулювати практичні рекомендації для підвищення іміджу навчального закладу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпозитивний іміджen_US
dc.subjectзаклад освітиen_US
dc.subjectвпровадження технологіїen_US
dc.titleУмови, шляхи та засоби формування позитивного іміджу закладу освітиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Conditions_ ways_ and_ means _of_ forming_ a _positive _image _of_ an_ educational_ institution.pdfУмови, шляхи та засоби формування позитивного іміджу закладу освіти [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки»619.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.