Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6052
Title: Особливості управління освітнім процесом у спеціалізованій школі
Authors: Герлі, Руслана Михайлівна
Keywords: управління освітнім процесом
спеціалізована школа
компетентність керівника
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження полягає у виявленні особливостей організаційноадаптивного управління освітнім процесом у загальноосвітніх школахінтернатах. Відповідно до об’єкта, предмета і мети дослідження визначено такі основні завдання дослідження: - охарактеризувати заклад загальної середньої освіти як систему та управлінську компетентність керівника як запоруку успішного функціонування закладу освіти; - здійснити аналіз досвіду використання організаційно-адаптивного підходу в управлінні закладами освіти в Україні; - розкрити особливості управління у спеціалізованих школахінтернатах (на прикладі Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школиінтернату І-ІІ ступеня Закарпатської обласної ради) на засадах адаптивного підходу; - узагальнити та систематизувати особливості методичної роботи в Мукачівській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІ ступеня Закарпатської обласної ради відповідно до засад організаційно-адаптивного підходу та сформулювати рекомендації щодо її вдосконалення.
Description: Герлі Р. М. Особливості управління освітнім процесом у спеціалізованій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / Р. М. Герлі; наук.кер. Л. С. Прокопович. – Мукачево : МДУ, 2019. – 79 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6052
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features _of _managing_ the_ educational_ process_ in_ a_specialized _school.pdfОсобливості управління освітнім процесом у спеціалізованій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки»669.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.