Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6052
Titel: Особливості управління освітнім процесом у спеціалізованій школі
Autoren: Герлі, Руслана Михайлівна
Stichwörter: управління освітнім процесом
спеціалізована школа
компетентність керівника
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Мета дослідження полягає у виявленні особливостей організаційноадаптивного управління освітнім процесом у загальноосвітніх школахінтернатах. Відповідно до об’єкта, предмета і мети дослідження визначено такі основні завдання дослідження: - охарактеризувати заклад загальної середньої освіти як систему та управлінську компетентність керівника як запоруку успішного функціонування закладу освіти; - здійснити аналіз досвіду використання організаційно-адаптивного підходу в управлінні закладами освіти в Україні; - розкрити особливості управління у спеціалізованих школахінтернатах (на прикладі Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школиінтернату І-ІІ ступеня Закарпатської обласної ради) на засадах адаптивного підходу; - узагальнити та систематизувати особливості методичної роботи в Мукачівській спеціальній загальноосвітній школі-інтернат І-ІІ ступеня Закарпатської обласної ради відповідно до засад організаційно-адаптивного підходу та сформулювати рекомендації щодо її вдосконалення.
Beschreibung: Герлі Р. М. Особливості управління освітнім процесом у спеціалізованій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / Р. М. Герлі; наук.кер. Л. С. Прокопович. – Мукачево : МДУ, 2019. – 79 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6052
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Features _of _managing_ the_ educational_ process_ in_ a_specialized _school.pdfОсобливості управління освітнім процесом у спеціалізованій школі [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки»669.85 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.