Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6040
Title: Розвиток пізнавальної та творчої активності молодших школярів в процесі ознайомлення з декоративно-прикладним мистецтвом
Authors: Білак, О. М.
Keywords: творча активность молодших школярів
процес ознайомлення
декоративно-прикладне мистецтво
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета роботи – розробити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити методику формування пізнавальної та творчої активності молодших школярів засобами декоративно - прикладного мистецтва. Завдання роботи: – вивчити теоретичний аспект формування пізнавальної та творчої активності учнів початкових класів; - розкрити педагогічні можливості декоративно-прикладного мистецтва як засобу, що сприяє ефективному формуванню пізнавальної та творчої активності молодших школярів; - виявити педагогічні умови, що сприяють формуванню пізнавальної та творчої активності молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва; - експериментально визначити та обґрунтувати критерії показників рівнів сформованості пізнавальної та творчої активності молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва.
Description: Білак О. М. Розвиток пізнавальної та творчої активності молодших школярів в процесі ознайомлення з декоративно-прикладним мистецтвом [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта" / О. М. Білак; наук.кер. В. М. Тягур. – Мукачево : МДУ, 2019. – 79с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6040
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ development_ of _cognitive_ and _creative_ activity_ of_ younger _students_in_ the_ process _of_ familiarization _with _arts and crafts.pdfРозвиток пізнавальної та творчої активності молодших школярів в процесі ознайомлення з декоративно-прикладним мистецтвом [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"569.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.