Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6038
Назва: Управління процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Автори: Беца, Тетяна Юріївна
Ключові слова: професійна компетентність
майбутні учителі
початкова школа
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та діагностиці процесу формування професійної коспетентності майбутнього вчителя початкової школи. Відповідно до мети визначені такі завдання дослідження. 1. Проаналізувати теоретичні основи формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. 2. Виокремити компонентну структуру, критерії, показники та рівні професійної компетентності. 3. Дослідити зміст мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі формування їх професійної компетентності.
Опис: Беца Т. Ю. Управління процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 011 «Освітні, педагогічні науки» / Т. Ю. Беца; наук.кер. Т. М. Мочан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 83 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6038
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management _of_ the_ process_ of_ formation _of- professional _competence_ of_ future_ primary_ school_ teachers.pdfУправління процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи [Рукопис]: дипломна робота ОС575.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.