Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019
Название: Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії
Авторы: Баран, Іванна Іванівна
Ключевые слова: самовираження дошкільника
різновікова категорія
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методичних засад оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії. Необхідність досягнення мети зумовила вирішення таких завдань: 1. Теоретично обґрунтувати феноменологію мовленнєвого самовираження в дошкільному дитинстві. 2. Визначити критерії та встановити типологію мовленнєвого самовираження старших дошкільників через життєвосмислові мовленнєві конструкти. 3. Дослідити вплив мовленнєвої культури педагогів і батьків на типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.
Описание: Баран І. І. Теоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 012 «Дошкільна освіта» / І. І. Баран; наук.кер. О. І. Чекан. – Мукачево : МДУ, 2019. – 85 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/6019
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Theoretical_and _methodological _principles _of_ optimization _of_ the _process_ of _speech_ expression _of _preschoolers_ of _different _ages.pdfТеоретико-методичні засади оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різновікової категорії [Рукопис]: дипломна робота ОС"Магістр" напр. підгот. 013 "Початкова освіта"695.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.