Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевко, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorКобаль, Василь Іванович-
dc.date.accessioned2020-04-27T11:10:08Z-
dc.date.available2020-04-27T11:10:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5979-
dc.descriptionЛевко Г.В. Визначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експерименту / Г.В. Левко, В.І. Кобаль //Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених і студентів, 27-28 жовтня 2016 р., Мукачево / Ред.кол. : В.І. Кобаль (гол.ред.) та ін. – Мукачево : МДУ, 2016. С. 29-31en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectетапи експериментуen_US
dc.titleВизначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експериментуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Determination_of_the_level_of_giftedness-(creativity)_and_creativity_of_thinking_of_students_of_3-4_grades_at_the_ascertaining_stage_of_the_experiment.pdfВизначення рівня обдарованості (творчості) та креативності мислення учнів 3-4 класів на констатувальному етапі експерименту857.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.